Oslava vedy a techniky

Tohtoročné ocenenie Vedec roka SR si prevzalo päť výnimočných slovenských osobností pôsobiacich v oblastiach behaviorálnej ekológie, biomedicíny, vodíkových technológií, výrobných technológií a informatiky. Jubilejný 25. ročník podujatia Vedec roka SR sa uskutočnil 14. júna 2022 v Moyzesovej sieni Filozofickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave. Ocenenie… pokračuj

Laureáti ocenenia Vedec roka SR 2021

Tohtoročné ocenenie Vedec roka SR si prevzalo päť výnimočných slovenských osobností pôsobiacich v oblastiach behaviorálnej ekológie, biomedicíny, vodíkových technológií, výrobných technológií a informatiky. Jubilejný 25. ročník podujatia Vedec roka SR 2021 sa uskutočnil 14. júna 2022 v Moyzesovej sieni Filozofickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave. Organizátormi podujatia… pokračuj

Vedec roka SR 2020

Centrum vedecko-technických informácií SR, Slovenská akadémia vied a Zväz slovenských vedeckotechnických spoločností (ZSVTS) vyhlásili tento rok 24. ročník oceňovania významných slovenských vedcov, technológov a mladých výskumníkov zo všetkých oblastí vedy a techniky – Vedec roka SR 2020. Laureáti ocenenia Vedec roka SR 2020, zľava Imrich… pokračuj

24. ročník ocenenia Vedec roka SR už čoskoro

Centrum vedecko-technických informácií SR, Slovenská akadémia vied a Zväz slovenských vedeckotechnických spoločností vyhlásili tento rok 24. ročník oceňovania významných slovenských vedcov, technológov a mladých výskumníkov zo všetkých oblastí vedy a techniky – Vedec roka SR 2020. Cieľom podujatia Vedec roka SR je profesionálne a spoločensky vyzdvihnúť… pokračuj

Vedec roka SR 2019

Centrum vedecko-technických informácií SR, Slovenská akadémia vied a Zväz slovenských vedeckotechnických spoločností vyhlásili tento rok 23. ročník oceňovania významných slovenských vedcov, technológov a mladých výskumníkov zo všetkých oblastí vedy a techniky – Vedec roka SR 2019. Slávnostného oceňovania sa zúčastnili minister školstva, vedy, výskumu a športu… pokračuj

23. ročník ocenenia Vedec roka SR už čoskoro

Centrum vedecko-technických informácií SR, Slovenská akadémia vied a Zväz slovenských vedeckotechnických spoločností vyhlásili tento rok 23. ročník oceňovania významných slovenských vedcov, technológov a mladých výskumníkov zo všetkých oblastí vedy a techniky – Vedec roka SR 2019. Cieľom podujatia Vedec roka SR je profesionálne a spoločensky vyzdvihnúť najvýznamnejšie… pokračuj