Poznáme laureátov ocenenia Vedec roka SR 2023

Kvantové technológie, materiálová veda, strojárenské technológie, fyzikálna chémia či umelá inteligencia sú vedecké oblasti, ktoré sú väčšine ľudí málo známe. Vďaka podujatiu Vedec roka SR, ktoré má za cieľ profesionálne a spoločensky vyzdvihnúť najvýznamnejšie osobnosti vedeckého života na Slovensku, poznáme mená piatich výnimočných osobností. Svoje… pokračuj

Už čoskoro spoznáme osobnosti slovenskej vedy za rok 2023

Ocenenie za dosiahnuté výsledky vo vede a výskume na Slovensku za uplynulý rok si prevezme už v utorok 21. mája 2024 päť výnimočných osobností. Podujatie Vedec roka SR každoročne vyhlasujú Centrum vedecko-technických informácií SR, Slovenská akadémia vied a Zväz slovenských vedeckotechnických spoločností. Jeho cieľom je spoločensky vyzdvihnúť najvýznamnejšie… pokračuj

Už čoskoro spoznáme osobnosti slovenskej vedy za rok 2022

Ocenenie za dosiahnuté výsledky vo vede a výskume na Slovensku za uplynulý rok si prevezme už v utorok 16. mája 2023 päť výnimočných osobností. Podujatie Vedec roka SR každoročne vyhlasuje Centrum vedecko-technických informácií SR (CVTI SR), Slovenská akadémia vied (SAV) a Zväz slovenských vedeckotechnických spoločností (ZSVTS). Jeho cieľom… pokračuj

Vedec roka SR

Centrum vedecko-technických informácií SR, Slovenská akadémia vied a Zväz slovenských vedeckotechnických spoločností vyhlasujú 26. ročník oceňovania významných slovenských vedeckých osobností zo všetkých oblastí vedy a techniky – Vedec roka SR. Za rok 2022 budú udelené ocenenia v piatich kategóriách:  • Vedec roka/Vedkyňa roka • Mladý vedecký pracovník/Mladá vedecká pracovníčka • Inovátor… pokračuj

Oslava vedy a techniky

Tohtoročné ocenenie Vedec roka SR si prevzalo päť výnimočných slovenských osobností pôsobiacich v oblastiach behaviorálnej ekológie, biomedicíny, vodíkových technológií, výrobných technológií a informatiky. Jubilejný 25. ročník podujatia Vedec roka SR sa uskutočnil 14. júna 2022 v Moyzesovej sieni Filozofickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave. Ocenenie… pokračuj

Laureáti ocenenia Vedec roka SR 2021

Tohtoročné ocenenie Vedec roka SR si prevzalo päť výnimočných slovenských osobností pôsobiacich v oblastiach behaviorálnej ekológie, biomedicíny, vodíkových technológií, výrobných technológií a informatiky. Jubilejný 25. ročník podujatia Vedec roka SR 2021 sa uskutočnil 14. júna 2022 v Moyzesovej sieni Filozofickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave. Organizátormi podujatia… pokračuj

Vedec roka SR 2020

Centrum vedecko-technických informácií SR, Slovenská akadémia vied a Zväz slovenských vedeckotechnických spoločností (ZSVTS) vyhlásili tento rok 24. ročník oceňovania významných slovenských vedcov, technológov a mladých výskumníkov zo všetkých oblastí vedy a techniky – Vedec roka SR 2020. Laureáti ocenenia Vedec roka SR 2020, zľava Imrich… pokračuj

24. ročník ocenenia Vedec roka SR už čoskoro

Centrum vedecko-technických informácií SR, Slovenská akadémia vied a Zväz slovenských vedeckotechnických spoločností vyhlásili tento rok 24. ročník oceňovania významných slovenských vedcov, technológov a mladých výskumníkov zo všetkých oblastí vedy a techniky – Vedec roka SR 2020. Cieľom podujatia Vedec roka SR je profesionálne a spoločensky vyzdvihnúť… pokračuj

Vedec roka SR 2019

Centrum vedecko-technických informácií SR, Slovenská akadémia vied a Zväz slovenských vedeckotechnických spoločností vyhlásili tento rok 23. ročník oceňovania významných slovenských vedcov, technológov a mladých výskumníkov zo všetkých oblastí vedy a techniky – Vedec roka SR 2019. Slávnostného oceňovania sa zúčastnili minister školstva, vedy, výskumu a športu… pokračuj

23. ročník ocenenia Vedec roka SR už čoskoro

Centrum vedecko-technických informácií SR, Slovenská akadémia vied a Zväz slovenských vedeckotechnických spoločností vyhlásili tento rok 23. ročník oceňovania významných slovenských vedcov, technológov a mladých výskumníkov zo všetkých oblastí vedy a techniky – Vedec roka SR 2019. Cieľom podujatia Vedec roka SR je profesionálne a spoločensky vyzdvihnúť najvýznamnejšie… pokračuj